2020年4月1日 星期三

生活記事

自從係2019年10月更新後, 一直再沒有更新, 主因是工作太忙碌, 因自從2019年7月升左一次職位後, 突然發覺, 自己已經不能夠過正常的生活, 因為工作量十分驚人, 每日一訓醒就返工, 放工已是深夜.

生活除左工作, 當然都有開心同唔開心, 哥哥都係2019年上左幼稚園, 亦帶左妹妹去左第一次台灣旅行 (而家因為疫情, 都唔知何年何月再可以去), 而亦因為工作, 同時忽略左小朋友及家人, 女兒都入左一次醫院, 哥哥都 2019年尾連續高燒幾天


係呢段期間, 生活上經歷了好多事情, 關於不同的層面都有, 之後有時間, 或會慢慢記錄番下來.

而我自己一直都明白, 以勞動力來換取金錢, 是一個不智的想法, 因為靠勞動力來獲得收入, 是十分不穩定, 如果身體突然有事, 就自然手停口停. 但有時人生不是由自己話事, 自己本是編劇, 但有時自己唔係導演, 人在江湖, 身不由己, 唔到自己話事.

呢段時間深深明白到, 人一生最寶貴既財富就係時間, 身體健康目的就係希望可以有更加多既時間.

但不停工作, 苦了自己, 苦了家人, 所以今日打呢篇文章, 就係希望提醒自己, 時間先係最寶貴, 而我因為早前申請了降職, 今日2020年4月1日, 職位到期卸任了, 由另一位同事頂上, 終於可以過番一些自己希望擁有的生活

之後我就可以係工餘既時間, 做番一d 我希望做既野.  另外, 我都估唔到, 原來我個 blog記錄既野, 係有人睇的, 稍後希望會勤力d update, 而同時會按番幾個不同的層面去記錄, 當中包括有
1) 金融投資
2) 創業想法
3) 健康及醫學討論
4) 教育

而 2020年, 因疫情影響全球經濟, 我既 ib 倉, 由 2019年開始, 中間經歷了好多投資既唸法及過程, 以及3月股災斬倉既經歷, 下一篇會寫番出來, 等自己都同時可以引以為鑑





2 則留言:

  1. Hi 我都系澳門人,岩岩用ib,想問下樓主3月大概跌左幾多人斬倉。

    回覆刪除
  2. 其實IB自動斬倉, 視乎幾種情況, 例如不同的帳戶組合, 會有不同的leverage上限, 而同時亦需要計算你既SMA或者貨既倉值, 好難一概而論, 跌幾多%會斬倉咁樣

    回覆刪除