2021年5月10日 星期一

最近投資情況

近排因為感冒未清,全家都病倒,狀態不是太好。所以遲左update近來投資情況。

呢幾個月,3至5月市況都是捱打狀態,4月好番少少,去到YTD 5%,但現時,股票倉位YTD係 -15%。不過唯一慶幸就係2月尾,將一部分股票倉轉左去參與幣市。所以整體來說,也不算是太差表現。

現在的情況,我自己認為屬於混沌期,呢段時間,科技股及高成長股,均被殺得一頸血。市場在進入更頻密的板塊輪動,這個板塊輪動我認為是由於經濟周期的關係而引致。

呢段時間,市場明顯的看到,資源板塊,金融板塊以及部分消費板塊(例如高端消費品),較不易受影響。

自己想法:

自上年2020年3月,疫情影響全球經濟活動,隨之而來各國政府透過大量印錢,拉動經濟回復,而呢斷時間印既錢,已經係歷史印紗的總和,不斷印銀紙,通脹不斷增加。

而係經濟復蘇期間,大家手上貨幣增加,大家都變得富有。另外,例如2020年加快推動了科技發展,例如EV,陸續不斷有更加多的公司加入造車,越多工業制造,各公司形成資源爭奪,係經濟繁榮期,公司競爭加快或造成資源能源短缺,大家會爭奪上遊資源,資源價格越來越高。以銅價黎講,不斷升高。當然銅價升,不會單是以資源角度而已,通脹與大宗商品也是有一定的關聯性。

而市場籍口下,擔憂通脹加劇,雖然耶倫又講,對美國將進入通脹週期持懷疑態度,復蘇是漫長過程。但我覺得市場已經自行調節,金融板塊已經慢慢起來。

而家這段時間,對投資來講,是最難評估未來的趨勢變化。科技公司一直是以高增長速度行緊。以證劵教父提出的遛狗理論,而家隻衰狗已經跑緊去主人身邊,但人遲始會行,所以隻狗遲早又會跑番出去,而家係唯有等隻狗回下氣先。現時市場殺估值,所以我覺得科技公司的股價,最終也是會recovery back。

另外,通脹情況慢慢殺至的時間內,我相信金融板塊也會進入恢復期。

而安全的部分,我自己認為是消費市場,所以自己倉位,有加大消費市場的比例想法。而現在,混沌期間,持倉偏重某一板塊,也有機會隨時左一吧右一吧,所以自己寧願選擇保持較為平衡的板塊,同時倉位管理去番中度倉位,對自己來說,壓力會無咁大,

5 則留言:

  1. 謝謝暐楠,加了我的link
    剛剛我都加了你的link :-)
    歡迎你可以去留言多多交流

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝師兄,師兄d分析好好睇,琴日開始追你個blog

      刪除
  2. 謝謝你
    通脹,hold cash必輸
    善於投資十分重要

    回覆刪除
  3. 大家今年起落都好大呢。

    以經濟數據黎睇,平均而言經濟其實唔算特別差。有啲行業半死,但亦有行業搵多左(果堆tech 股所有業績都好靚仔的)。我想像唔到疫情過後經濟反而轉差的理由,只可以話上年啲人唔敢花錢/消費品唔敢加價,所以今年個通脹好似嚴重左咁。

    加大消費市場的話其實已經遲左少少,因為自己唔算熟,所以我買巴郡再加少少廢老收息股(內銀內房中移動等)算數...

    回覆刪除
    回覆
    1. 消費板塊,我最後都無加,因為而家換黎換去,可能仲輸得多,隨時sector又轉番科技股就無謂,所以我寧願keep番科技股,拉長看,科技股都一定係跑出,消費版塊叫穩定增長型,反而跌得多,只可以講,係自己倉位管理得唔好,呢方面係首要加強學習。

      刪除