2021年5月27日 星期四

投資近況(轉倉港股)

記錄一下最近情況,呢幾個月可能投資情況未如理想,同時身體都唔好,所以有一種無力感。

以前經常有運動,就算感冒病左都會好快好番,但今次感冒搞左成2個幾星期,身體真心差左好多,代謝差左,亦肥左好多。可能2020年,自己放得太多時間係美股上,雖然碰巧係上年收獲了不少,但放棄左好多休息時間,休息少左,搞到身體差左好多。

所以倉位大跌,打算斬掉重練,自己打算將持倉轉番去港股,而美股就以期權為主,減少核心倉位,放晒係美股上,以免經常半夜被偷襲,唔駛太貼市,倉位波動造成太大壓力。

而剛巧賣晒美股持倉是在5月11日,睇番納指5月哥日都係接近最低位,做了韭菜,sell at the bottom,so sad。

換倉情況:

由於我都係換倉,所以我係5月12日買番晒港股後,而美股及港股係5月後半月都反彈番不少,倉位都上番少少,YTD由低位-18%而家去番-3%。換倉做法,我大概做法,自己會keep番D主力倉位係龍頭股,另外搭下2至3隻2, 3線股,起碼大市反彈,龍頭股會帶動倉位上番去。而大跌時,則是減掉2, 3線股換回龍頭股,做番好d倉位管理,希望之後倉位做得較順手。

而核心持倉轉番港股,美股則會以leap option去做,減低美股注碼,跌市時,注碼減輕減低了風險,升市時,則仍可以透過leap option放大利潤。

港股持倉,我也是以科技股為主,方向沒有轉變 ,核心是持有騰訊,以鎖定倉位下限,避免波幅太大,微盟則是一直長期有跟進,繼續keep住係倉位內,而美股也沒有轉變,leap option也是nio,pltr及其他等。所以實際上,持有的股票是沒有太大變化,只是注碼作出變化。

另外而家休息多番d,可以早上做番運動,希望可以keep番起個體能,身體變番好,健康才是最重要,有健康,輸幾多都可以再揾過。

4 則留言:

  1. 我今個月開始無做嘢,但之前話要的起心肝去跑步都無實行過,只係一星期踢一次波度完全對體能無乜幫助呢。

    短炒當然重倉留在自己睇得實的地方,但如果真係長倉唔理佢的話都係放返落美股好啲,你用leap option 變相持有美股都係好方法黎既。

    港股二三線好難炒,呢啲要等各路大神指引。我幾乎放棄左只係買700,再搭啲電盈中移動內銀等收下息就算...

    回覆刪除
  2. 其實長倉同短炒,買美股一定回報高好多,港股好多時都係有波幅無升幅,其實渣美股指數,一年10幾%相信基本上可以。

    不過自己想抖番一排,休息番多d,要照顧小朋友,自己會用好多時間,而做leap option而家效果我覺得都也可以,同埋間中做下short side,自己感覺輕鬆番好多,之前真係全倉美股,加上早幾月大跌,倉位上落波動大,自己真係感到壓力,希望輕鬆番d。

    回覆刪除
  3. 師兄take care, 身體要緊,幾忙都要keep住做運動喔
    你嘅倉位管理,做得好好喔
    賣咗美股,但港股最近亦升唔少
    加埋你的leap option,回報其實好好呀

    投資,只係生活嘅一部分
    睡得好、持有安心,就好好啦

    回覆刪除